fizinfo - Re: [Fizinfo] Rákóczi úti épület "fizikus freskó"

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Rákóczi úti épület "fizikus freskó"

  • From: Aranka Szombat Bodor <sabbath.aranka AT gmail.com>
  • To: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Rákóczi úti épület "fizikus freskó"
  • Date: Tue, 9 Aug 2022 00:09:33 +0200

Kedves Mindenki!

Elnézést kérek, hogy belekotyogok ...

Kasztovszky Zsolt leírásának megfelel az Ács József által írt mű.

az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának előcsarnokában
az Annales (három részből álló, egyenként 2,17m×4,50m-es sorozata);
Rátkay (ratkay.hu) <http://ratkay.hu/>

Annales I.
[image: image.png]
egyeb02.jpg (1200×557) (ratkay.hu)
<http://ratkay.hu/wp-content/uploads/2010/03/egyeb02.jpg>

Annales II.
[image: image.png]
egyeb03.jpg (1200×557) (ratkay.hu)
<http://ratkay.hu/wp-content/uploads/2010/03/egyeb03.jpg>

Annales III.
[image: image.png]
egyeb04.jpg (1200×556) (ratkay.hu)
<http://ratkay.hu/wp-content/uploads/2010/03/egyeb04.jpg>

Az a fénykép, amit Sükösd Csaba küldött, a három részes sorozat második
tagja (Annales II.) előtt készült.
[image: image.png]

[image: image.png][image: image.png]
Sükösd Csaba által küldött kép Rátkay Endre: Annales II.

Üdvözlettel: Szombat Bodor Aranka

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

sukosd <sukosd AT reak.bme.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 8., H, 18:25):

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
> Kedves Kollégák!
>
> Nem biztos, hogy Kasztovszky Zsolt arra a képre gondolt, amit Ács József
> küldött.
> Esetleg az alábbi képről lehet szó (úgy tudom, hogy a IUPAP vezetősége -
> és a TTK dékánja - ül 1996-ban a kép előtt)? A stílusából ítélve ez a kép
> is Rátkay Endre festőművész munkája. Ez a kép volt (talán ma is ott van?)
> az ELTE Rákóczi úti épületében.
>
> Üdvözlettel,
> Sükösd Csaba.

> [...]

PNG image