fizinfo - Re: [Fizinfo] szaktanárok országos létszáma

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] szaktanárok országos létszáma

  • From: Kutnyánszky Anikó <kutnyanszky.aniko AT wigner.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] szaktanárok országos létszáma
  • Date: Fri, 5 Aug 2022 14:49:12 +0200

Kedves István,

Ha megtekinti a felmérési kérdőív intézményi adatokra (telephelyi kérdőív) vonatkozó részeit, akkor van egy kérdés arra vonatkozóan, hogy hány pedagógus hiányzik az adott feladatellátási helyen:

https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/kompetenciameres/hatterkerdoivek

23. Sorolja fel, hogy a jelenlegi tanévben milyen szakos pedagógusokból mutatkozik hiány a feladatellátási helyükön?
a) Tanító
b) Idegen nyelvet tanító tanár
c) Matematikát tanító tanár
d) Természettudományi tárgyat tanító tanár
e) Informatikát/számítástechnikát tanító tanár
f) Humán tárgyakat (pl. irodalmat, történelmet) tanító tanár
g) Képességfejlesztő tárgyakat (ének, zene, rajz, művészetek, testnevelés) tanító tanár
h) Gyógypedagógus
i) Egyéb tanár

Látható, hogy a tantárgyak - a matematikán kívül - csoportban szerepelnek.
A rendelkezésre álló pedagógusállományra végképp nem kérdeznek rá, bár feltételezem, hogy a tankerületek, mint fenntartók, rendelkeznek ezekkel az adatokkal. Sajnálatos, hogy nem ismerhető meg nyilvánosan.
Az ELFT-nek, civil szervezet lévén, talán nem feladata az ilyen adatgyűjtés.

Üdvözlettel,
Kutnyánszky Anikó

Wigner Fizikai Kutatóközpont
Könyvtár
1121 Budapest, Konkoly-Thege M. út 29-33.
1525 Bp. Pf.49
Tel.: +36 1 392 2222/1173
Mobil: +36 70 3819436
www.kfki.hu/konyvtar