fizinfo - Re: [Fizinfo] Elhunyt Gyulai József fizikus, az MTA rendes tagja

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Elhunyt Gyulai József fizikus, az MTA rendes tagja

  • From: VARGA Gabor <vargabagoj AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: "Battistig, Gabor" <battistig.gabor AT energia.mta.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Elhunyt Gyulai József fizikus, az MTA rendes tagja
  • Date: Thu, 18 Feb 2021 23:26:19 +0100

kedves Kollégák,
   akik hozzám hasonlóan közelinek tudták Jóskát, velem búsulnak. a fizikus- és tanár-közösséghez azért szólok, mert ő olyan kitűnőség, akinek szellemét azokkal isszeretném megéreztetni, akik nem ismerték. kerüljetek közelebb hozzá, nézzetek bele önéletírásába https://mek.oszk.hu/11600/11676/ és szakközleményei jegyzékébe <https://www.energia.mta.hu/~gyulai/PUBLICATIONS.htm>, hogy emléke veletek is tovább éljen, hatása terjedjen.
   tisztelettel
bagoj