fizinfo - Re: [Fizinfo] [Rmkiusers] Boldog új évet! + Kis segítség Istvánnak vízkereszti ajándékként

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] [Rmkiusers] Boldog új évet! + Kis segítség Istvánnak vízkereszti ajándékként

  • From: Banyasz Istvan <banyasz.istvan AT wigner.hu>
  • To: Banyasz Istvan <banyasz.istvan AT wigner.hu>, Wigner Users Circular <wignerusers AT wigner.mta.hu>, fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] [Rmkiusers] Boldog új évet! + Kis segítség Istvánnak vízkereszti ajándékként
  • Date: Sat, 9 Jan 2021 21:19:13 +0100 (CET)

Kedves Kollégák!

Úgy látszik, hogy érdemes volt Hozzátok fordulni ezzel a problémával, mert már kedden és szerdán összesen 11 (!) kollégától kaptam nagyon hasznos érdemi segítséget illetve tanácsot a fehér LED mûködtetéséhez. Hárman telefonon is felhívtak.

Van olyan is, akinek eddig még nem válaszoltam, de hamarosan mindenkivel felveszem a kapcsolatot.

Mindnyájuknak nagyon köszözöm a segítséget!

Itt van a (nagyjából idõrendi) lista:

Veres Miklós
Hajdu Csaba Nagy János Bazsó Gábor
(mind a négyen a Wigner FKK-ból)

Sánta Imre (PTE)
Varga Gábor

Náday István
Kiss Tivadar
(mindketten a Wigner FKK-ból)

Bartos-Elekes István (Ady Endre Líceum, Nagyvárad)
Radnóczi György Zoltán (EK)
Smeller László (Semmelweis Egyetem)

Remélem, hogy nem hagytam ki senkit.

A Kollégák rendkívüli segítõkészségérõl a következõ mondás jutott az eszembe
"In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas."
Egy ház homlokzatán találtam San Sepolcro-ban, egy darabját elküldöm fényképen.

Köszönettel:

Pista

Dr. István Bányász

Department of Materials Science by Nuclear Methods
Wigner Research Centre for Physics of the H.A.S.

Phone: +3613922222 Exts 1506 and 1732
Cellular: +36308847750

Skype name:

luzdivino