fizinfo - Re: [Fizinfo] Fwd: Re: NAT

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fwd: Re: NAT

  • From: Somorjai Endre <somorjai AT atomki.mta.hu>
  • To: Diosi Lajos <diosi.lajos AT wigner.mta.hu>
  • Cc: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu, marton AT fizika.ttk.pte.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fwd: Re: NAT
  • Date: Tue, 3 Mar 2020 18:18:06 +0100 (CET)
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.10.3 zimbra.atomki.hu 8A96A40FAB53

Kedves Fizinfo olvasók! Kedves Diósi Lajos!
Nem tudom, milyen politikai károkozókra gondoltál, de meg szeretném jegyezni,
hogy -bár nem érdekel a politika - amíg mi csak "jártatjuk a szánkat" (jobb
híján), a "károkozó" legalább megpróbálta a gondosan titkolt "alkotók" nevét
megtudni.
Horváth Istvánnal értek egyet! Álljanak a nyilvánosság magyarázattal.

Üdv.:
Somorjai Endre