fizinfo - Re: [Fizinfo] Elhunyt Baksay László

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Elhunyt Baksay László

  • From: László Dr. Kovács <kovacs31415laszlo AT gmail.com>
  • To: Raics Péter <raics.peter AT science.unideb.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Elhunyt Baksay László
  • Date: Wed, 22 Jan 2020 20:16:16 +0100

Kedves Kollégák,

nagyon szomorú vagyok, hogy Laci eltávozott. Remek, nagyon segitőkész ember
volt. Ha jól tudom beat-zenész és tartalék németországi űrhajós is volt.

Szeretnék két képet mellékelni: az egyik, az alabamai egyetemen róla
készitett fotó,. a másik egy előadási fólia, amely azt (is) rögziti, hogy
tiszteleti tagja volt a Szombathelyi Tudományos Társaságnak,( és ez
alkalomból tartott előadást Főiskolánkon.)
Üdvözlettel
Kovács László

Raics Péter <raics.peter AT science.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan.
22., Sze, 18:26):