fizinfo - [Fizinfo] 4. Gravitáció és hőmérséklet. Gázgömbök. (Dávid Gyula sorozata ma du.)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 4. Gravitáció és hőmérséklet. Gázgömbök. (Dávid Gyula sorozata ma du.)

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>
  • Subject: [Fizinfo] 4. Gravitáció és hőmérséklet. Gázgömbök. (Dávid Gyula sorozata ma du.)
  • Date: Mon, 11 Mar 2019 10:22:59 +0100

http://www.galileowebcast.hu

Következő élő közvetítésünk március 11-én, hétfőn 18:15-től:
Dávid Gyula: A lakható Világegyetem - ismeretterjesztő előadásorozat
4. Gravitáció és hőmérséklet. Gázgömbök.

Az előadássorozat a XX. század természettudományának egyik legnagyobb horderejű felfedezésével foglalkozik, amely kapcsolatot mutatott ki a Világegyetem tulajdonságait meghatározó alapvető fizikai törvények és állandók, valamint az ember (illetve más élő- és értelmes lények) puszta létezése között.

Az előadás helyszíne: az ELTE TTK lágymányosi északi tömbjében (1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A), az Eötvös teremben (földszint 0.83 terem). A teremhez további bejárati lehetőség: az 1. emelet 1.67-es vagy 1.68-as ajtón.

  • [Fizinfo] 4. Gravitáció és hőmérséklet. Gázgömbök. (Dávid Gyula sorozata ma du.), Tepliczky István, 03/11/2019