fizinfo - Re: [Fizinfo] Mozgó teste gravitációja Előadás Pakson

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mozgó teste gravitációja Előadás Pakson

  • From: András Holl <holl AT konkoly.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mozgó teste gravitációja Előadás Pakson
  • Date: Sun, 10 Feb 2019 18:21:09 +0100 (CET)
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.10.3 mail.csfk.mta.hu 0760727B0E9EB

Hihetünk-e abban, ami azújságban megjelenik?

Felhívom a tisztelt lista-tagok figyelmét, hogy a viXra egy meglehetősen kétes
forrás, azok teszik fel a cikkeiket ide, akiknek nincs esélyük arra, hogy
az arXiv-ban elfogadják azt. A cikkek benne általában önhivatkozásokat
tartalmaznak, egy szerzősek, a szerzők többségének nincs egyetemi v.
akadémiai affiliációja, és jellemzően nem közli őket folyóiratok.
Az academia.edu sem végez miőségbiztosítást, a scribd sem
tudományos platform.

Üdvözlettel: Holl András