fizinfo - [Fizinfo] Mozgó teste gravitációja Előadás Pakson

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mozgó teste gravitációja Előadás Pakson

  • From: Sarkadi Dezső <dsarkadi AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Mozgó teste gravitációja Előadás Pakson

Sarkadi Dezső fizikus vagyok, Pakson élek. Paks közelében, 15 évvel ezelőtt
olyan sikeres gravitációs kísérletet végeztem, melyben mind a forrástömeg,
mind a detektor tömeg folyamatos mozgásban volt. A kísérlet nagyméretű és nagy
lengésidejű fizikai ingával történt. Figyelemreméltó eredmény, hogy Newton
gravitációs törvényét ki kellett egészítenem a nagyságrendekkel erősebb
dinamikus (sebességfüggő) gravitációs törvénnyel. Az eredményemet több
nemzetközi folyóiratban publikáltam. Az érdeklődők részére előadást tartok a
témában Pakson. Az előadás helye: Paks, Váci Mihály 8. Ideje 2019. február 16.
szombat 12 h. Mobil: 20/239-3141
Minden érdeklődőt szívesen várok! A részleteket illetően a következő linkeken
kapható információ:
http://vixra.org/abs/1809.0172
https://independent.academia.edu/SarkadiDezs%C5%91/Analytics/activity/documents
https://www.scribd.com/document/399296066/Gravity-Between-Moving-Masses-Dynamic-Gravity