fizinfo - Re: [Fizinfo] Az Elsevier az EISZ-en keresztül ingyenesen nem elérhető

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Az Elsevier az EISZ-en keresztül ingyenesen nem elérhető

  • From: András Holl <holl AT konkoly.hu>
  • To: László Bottyán <bottyan.laszlo AT wigner.mta.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Az Elsevier az EISZ-en keresztül ingyenesen nem elérhető
  • Date: Tue, 15 Jan 2019 10:54:20 +0100 (CET)
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.10.3 mail.csfk.mta.hu F2CE226BCDCB1

Tisztelt Kollégák!

Az EISZ honlapján már tavaly megjelent az első anyag, ami az alternatív
lehetőségeket taglalja. Mára talán
már nehezebben megtalálható az újabb hírek miatt, úgyhogy ide másolom az
URL-t.

Nincs előfizetésem - hogyan férhetek hozzá online tudományos tartalmakhoz?
http://eisz.mtak.hu/index.php/hu/open-access/262-nincs-elofizetesem-hogyan-ferhetek-hozza-online-tudomanyos-tartalmakhoz.html

Üdvözlettel: Holl András
MTA Könyvtár és Információs Központ