fizinfo - Re: [Fizinfo] CEU

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] CEU

  • From: "Varga, G" <vargabagoj AT gmail.com>
  • To: kadargy AT mfa.kfki.hu
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] CEU
  • Date: Thu, 1 Nov 2018 04:54:44 +0100

NAGYON sportszerűtlennek tartom, hogy 7,5 órával a "CEU ismet" tárgyú
körlevelet követően ÚJ - megtévesztésig hasonló betűkkel leírt, de
lényegesen eltérő - TÁRGY alatt indítasz körlevelet. továbbá míg a H.Cs.
körlevele - mint pályázó szakembert - a listatagok széles körét érintette,
a Tiéd a CEU nem természettudományi profilja miatt alig egy párat.
bagoj
- korábban ha egy posztról kedvezőtlen volt a véleményem, CSAK a
közzétevőhöz fordultam. most NAGYON zavar engem - vélelmezett -
propagandisztikus szándékod, ezért térek el kivételképpen eddigi (a
tisztelt Kollégáknak továbbra, így esetemben is ajánlott) hozzáállásomtól,
elnézést kérve azoktól, akiknek bosszankodásom terhes.