fizinfo - [Fizinfo] Homeopátiás tanfolyam immár a Műegyetemen!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Homeopátiás tanfolyam immár a Műegyetemen!

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Homeopátiás tanfolyam immár a Műegyetemen!
  • Date: Tue, 2 Oct 2018 07:20:25 +0200

Kedves Kollégák!

Segítséget kérek ismét! A Műegyetemre "helyeződött" át a Homeopatikus Orvosi Egyesület förmedvénye, egy indiai homeopatikus orvos tanfolyama.
https://www.homeopata.hu/hu/tanfolyam/rajan-sankaran-budapesten
Nem merték kiírni, hogy a Műegyetemen lesz, aljas módon csak egy google maps linkből lehet megtudni,

A helyszín az I épület, ahol Simonyi Károlyról neveztek el termet!

Az alábbi szeptember elején kelt levél hatására az ELTE visszalépett a terem bérbeadásától (persze a tudományos közösség is kellett hozzá)!

--
Tisztelettel:
_______________

-------- Forwarded Message -------- Subject: Árulás a tudomány ellen! Date: Sat, 8 Sep 2018 18:18:57 +0200 From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu> To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu

Kedves Kollégák!

A tudomány elleni árulásra hívnám fel a figyelmet! „Keményebb fellépést sürget az MTA az álgyógyítók ellen”, evvel egy időben az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE), helyt ad a Magyar Homeopata Orvosi Egyesület rendezésében egy tanfolyamnak, a lágymányosi kampuszon:
https://www.homeopata.hu/hu/tanfolyam/rajan-sankaran-budapesten
Meg vagyok győződve, hogy nem oktató, vagy kutató ludas ebben! Szerintem tiltakozni kellene, hogy az ELTE épületein belül ne lehessen a tudományos világ által be nem fogadott sarlatán módszereket tanítani. Még akkor sem, ha az az egyetem semmilyen oktatási-kutatási tevékenységéhez nem kapcsolódik, és/vagy ebből az ELTE pénzbevételhez jut! Gyanítom, hogy az ELTE-n oktatók tekintélyes része nem tud erről a skandalumról.

Härtlein Károly
volt ELTE-s diák
http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/

PNG image

PNG image

  • [Fizinfo] Homeopátiás tanfolyam immár a Műegyetemen!, Härtlein Károly, 10/02/2018