fizinfo - [Fizinfo] Ferenczi Szeminárium február 22-én, 10 órakor

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Ferenczi Szeminárium február 22-én, 10 órakor

  • From: Radnóczi György <radnoczi AT mfa.kfki.hu>
  • To: EK_kutatók <energiausers AT lists.kfki.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu, wignerusers AT wigner.mta.hu
  • Subject: [Fizinfo] Ferenczi Szeminárium február 22-én, 10 órakor
  • Date: Sat, 18 Feb 2017 21:35:08 +0100

Kedves Kollégák!

Az EK MFA szemináriumok keretében 2017. február 22-én 10 órakor (Figyelem! Az időpont a szokásosnál korábbi!!)
az EK MFA tanácstermében (KFKI, 26 épület I. emelet) kerül sor a

*Ferenczi György emlék-szemináriumra.*
a szeminárium programja:

1. Gyulai József: Emlékeim Ferenczi Györgyről 2. Kiss Ádám: A Ferenczi György Emlékalapítvány, 3. Beleznay Ferenc: Néhány megjegyzés a díjazottakról és munkájukról 4. Battistig Gábor: Ferenczi György emléke megőrzésének új lehetősége.

A KFKI-ba a belépéshez személyigazolvány szükséges. Kocsival is be lehet hajtani.
A portánál az intézetet (EK MFA) és a fogadó nevét (pl. Radnóczi György, 26. épület 107. szoba) kell megadni.

A szemináriumon minden érdeklődőt szívesen látunk!

Kiss Ádám
a Ferenczi Alapítvány kuratóriumának elnöke

Radnóczi György
Szeminárium koordinátor

  • [Fizinfo] Ferenczi Szeminárium február 22-én, 10 órakor, Radnóczi György, 02/18/2017