fizinfo - [Fizinfo] Kérdés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kérdés

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kérdés
  • Date: Mon, 29 Aug 2016 21:29:54 +0200

Kedves Kollégák!

Lenne egy kérdésem, hány nap alatt (?) kell kijavítani a pótvizsga dolgozatot. A múlt héten, szerdán írattak egy pótvizsga dolgozatot egy gimnáziumban fizikából, aminek az eredményét még nem közölték. Szerintem nem mentség az, hogy a kollégának huszonhat dolgozatot kellett kijavítani. Van erre törvényi szabályozás? Amennyire emlékszem amikor én pótvizsgáztattam, a gyerek hazamenve meg tudta mondani a pótvizsga eredményét. Véleményem szerint, ezt tenni egy gyerekkel és a családdal „nem illő”!

Härtlein Károly