fizinfo - [Fizinfo] Minisztériumi válasz

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Minisztériumi válasz

  • From: Foldes Istvan <foldes.istvan AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Minisztériumi válasz
  • Date: Wed, 28 May 2014 13:33:58 +0200

Kedves Kollégák!
Lehet, hogy én egy csökkent értelmű medvebocs vagyok, de ebben a minisztériumi levélben
szerintem egy szó válasz sincs a petícióban (http://elft.hu) felvetett problémákra.
Gondolom, Jenő is felháborodásában tekintett el a kommentálásától.
Jellemző, sajnos tipikussá vált hatalmi arrogancia!
Üdvözlettel
Földes István

Kedves Kollégák!

Ezúton jelzem, hogy a tankönyvrendelés ügyében a Magyar Kémikusok
Egyesületével közösen írt online petíciónkra megkaptuk a minisztériumi
választ. Föltettük az ELFT honlapjára:
http://elft.hu/sites/default/documents/Miniszteriumi_valasz-Tankonyvellatas.pdf
Kürti Jenő
főtitkár