fizinfo - Vá: [Fizinfo]Minisztériumi válasz

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Vá: [Fizinfo]Minisztériumi válasz

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Vá: [Fizinfo]Minisztériumi válasz
  • Date: Wed, 28 May 2014 13:41:07 +0200

Kedves Istvan,
Szerintem meg egy tipikus politikusi valasz.
Es ebbe beleertem a politikai ujsagirokat is.
Szerintem ennek semmi koze a hatalmi arroganciahoz.

Irhatnek hosszabb valaszt is, de most csak roviden.
Lehet szabadsagharcot folytatni (en vilag eletemben szabadsagharcos
voltam),
csak semmi ertelme.
Meg kellene tanulnunk ertelmesen egyutt dolgozni.
Abban biztosan egyetertunk, hogy ehhez is ket fel kell.
udvozlettel,
Horvath Pista

Kedves Kollégák!
Lehet, hogy én egy csökkent értelmű medvebocs vagyok, de ebben a
minisztériumi levélben
szerintem egy szó válasz sincs a petícióban (http://elft.hu) felvetett
problémákra.
Gondolom, Jenő is felháborodásában tekintett el a kommentálásától.
Jellemző, sajnos tipikussá vált hatalmi arrogancia!
Üdvözlettel
Földes István
Kedves Kollégák!

Ezúton jelzem, hogy a tankönyvrendelés ügyében a Magyar Kémikusok
Egyesületével közösen írt online petíciónkra megkaptuk a minisztériumi
választ. Föltettük az ELFT
honlapjára:http://elft.hu/sites/default/documents/Miniszteriumi_valasz-Tankonyvellatas.pdf

Kürti Jenő
főtitkár

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu