fizinfo - Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny

  • From: Sulik Béla <sulik AT atomki.mta.hu>
  • To: György Hudoba <hudoba.gyorgy AT arek.uni-obuda.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny
  • Date: Fri, 21 Mar 2014 10:03:05 +0100 (CET)

Kedves Hudoba György!

Elnézést a poentírozásért. Csak azért szóltam hozzá,
mert abszurdnak éreztem, hogy mi, egzaktságunkra büszke
természettudósok egy mérés során elemi szabályokat
ne tartsunk be. Nem értem hogyan lehet egy olyan listán
vitát folytatni egy felmérésről, amely lista tagjai
még töltik a kérdőíveket. És ebben a vitában értékelő
mondatok is vannak. Csak erre szerettem volna rámutatni,
és arra, hogy az ilyen eljárások módszertana létezik és
mások számára ismert. Félek, hogy mindezzel a természet-
tudományok művelőit teljesen akaratlanul is
rossz fénybe állíthatjuk. Ezt a gondolatot szerettem
volna csak megosztani.

Üdvözlettel:
Béla

Béla Sulik, physicist
MTA Institute for Nuclear Research (Atomki)
Bem ter 18/c, H-4026 Debrecen, Hungary
Tel: +36-52-509254 Fax: +36-52-416-181
E-mail: sulik.bela/at/atomki.mta.hu