fizinfo - Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny

  • From: Sulik Béla <sulik AT atomki.mta.hu>
  • To: György Hudoba <hudoba.gyorgy AT arek.uni-obuda.hu>
  • Cc: Horvath Istvan <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny
  • Date: Thu, 20 Mar 2014 16:15:13 +0100 (CET)

Kedves Felmérők!

Beleolvastam a kapcsolódó levelezésbe, és ezt a mondatot találtam
Hodoba György március 10-én, Bíró Andrásnak írt válaszában:

"Akármi is lesz az eredmény, ha értékítéletet kellene mondani, meggyőződésem,
hogy az egész országot tekintve rosszabb a beküldöttnél."

Szeretném megkérdezni, hogy ez hogyan értendő.

És azt is, hogy ugye március 15-ig lehetett a kérdőívet kitölteni?

Üdvözlettel:
Sulik Béla
(ezúttal volt szociológia-szakos vendéghallgatóként)