fizinfo - Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny

  • From: "Hudoba, György" <hudoba.gyorgy AT arek.uni-obuda.hu>
  • To: Horvath.Istvan AT uni-nke.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Kerdoiv - ki, miben hisz eredmeny
  • Date: Tue, 18 Mar 2014 01:28:50 +0100

Kedves Pista!

Köszönöm az észrevételt, megtaláltam a hiba okát, most már letölthető az excel táblázat, ahonnan ki-ki kibogarászhatja a számára érdekesnek tűnő adatokat.

A lap alján levő napi gyakorisági grafikon csak hozzávetőlegesen ad egy vizuális információt a látogatók számáról. Hogy ténylegesen mennyien töltötték ki a kérdőívet, az excel táblázat rekordjainak számából állapítható meg.

Üdvözlettel

Hudoba György

(ui.: Még mindig nem tudok minden észrevételre reagálni, remélem előbb-utóbb lesz rá időm. Pillanatnyilag még van 110 olvasatlan levelem)