fizinfo - [Fizinfo] Brutális fizika a Spektrum tv-n

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Brutális fizika a Spektrum tv-n

  • From: kurti AT virag.elte.hu
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Brutális fizika a Spektrum tv-n
  • Date: Tue, 29 Oct 2013 22:59:55 +0100

Korábban is kapcsolhattam volna ...

A Spektrum TV-n november 14-ig még megtekinthető (az ismétléseknek
köszönhetően) a Brutális fizika c. 4 részes sorozat (mindegyik 1 órás),
amelyben Härtlein Károly és csapata szórakoztatja a nézőt.
Én tegnap véletlenül vettem észre, ma már tudatosan néztem, és nagyon
élveztem. Iskolás gyerekek számára nagyon tudom ajánlani. Tényleg brutális
:)

Kürti Jenő

  • [Fizinfo] Brutális fizika a Spektrum tv-n, kurti, 10/29/2013