fizinfo - [Fizinfo] Kiserleti fizikus projekt segitseg

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kiserleti fizikus projekt segitseg

  • From: Gergely Imreh <gergely AT imreh.net>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Kiserleti fizikus projekt segitseg
  • Date: Sat, 26 Oct 2013 17:11:43 +0800

Kedves listatagok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni toletek a most alakulo tudomanyos
projektemhez.

Debrecenben vegeztem a szilardtest fizika temaban, kesobb Oxfordban
szereztem doktoratust atomfizikabol, vegul pedig Tajvanon kotottem ki
kutatokent. Az elmult egy evben a Taipei Hackerspace alapitoja voltam, ami
egy nyilvanos muhely mindenfele DIY munkahoz (elektronikatol kezdve varosi
novenytermesztesen at oktatasig). Rengeteget tanultam ettol a "maker"
kozossegtol, es ugy tunik ezeket a leckeket lehet alkalmazni a tudomanyos
kutatasra is.

Az elmult egy evben rengeteg otletet gyujtottem ossze, hogy mikent tudnam
segiteni a kiserleti laborokat szerte a vilagon. Osszeallitottam egy rovid
kerdoivet, hogy ezeket az otleteket megerositsem. Ha van egy par percetek,
nagyon sokat segitene, ha kitoltenetek. Igazan hasznos dolgot szeretnek
letrehozni, hogy a laborok jobb es gyorsabb munkat tudjanak vegezni, igy
minden komoly eszrevetel jol jon!

A kerdoiv itt talalhato: http://goo.gl/oDV4JX es ha ugy adodik, osszatok
meg kollegakkal, akik szerintetek hasznat latnak. Elnezest kerek, hogy
angolul van, a valaszok lehetnek akar angolul, akar magyarul.

Ezen kivul, ha barmi kerdesetek van, szivesen valaszolok mindenre. Tajvan
nagyon jo hely elektronikahoz (amibol termeszetesen sok kell kiserleti
fizikahoz), es a tudomanyos kutatast igen komolyan veszik.

Nagyon szepen koszonom!
Gergely

https://gergely.imreh.net

  • [Fizinfo] Kiserleti fizikus projekt segitseg, Gergely Imreh, 10/26/2013