fizinfo - [Fizinfo] újra Fekete Gábor

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] újra Fekete Gábor

  • From: Revai Janos <revai.janos AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] újra Fekete Gábor
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 12:21:42 +0200 (Central Europe Daylight Time)

Kedves lista-olvasók!

Az alábbi névre ill. személyre szóló mail-t
kaptam a fenti nevű közveszélyes őrülttől:

Date: Thu, 24 Oct 2013 23:38:51 +0200
From: Gabor Fekete
<real_physx AT gmail.hu>
To:
revai.janos AT wigner.mta.hu
Subject: Tudományos érdeklődés

Szevasz Öreg,

Láttam, hogy ma 13:53:55-kor kétszer is odaevett a fene az angol nyelvű honlapomra a revai.rmki.kfki.hu hosztodról
(IP:148.6.176.13), csak azt nem tudom, hogy mi a fenének?
Másodjára egy percig időztél ott, csak éppen egy képernyőpontnyit nem mozdítottál rajta.
Nagyon kedvesen megkérlek, hogy meséld már el nekem, hogy mikor akartok már elhúzni a jó kúrva anyátokba a modern
fizikának nevezett bődületes baromsághalmazotokkal együtt?!.
Egy szar, semmirekellő, idióta, baromagyú, kretén bagázs vagytok!!! A fizikához hót hülyék voltatok világéletetekben.
Ezért szoptátok be az általatok modern fizikának aposztrofált, idióta áltudományt. Az osztálytalálkozós fényképedet
megtekintve, úgy látom, nem sokára találkozol azzal a szarjankó Jékivel, aki még 1996-ban baszta elolvasni 5 hét alatt
az 50 oldalas tanulmányom. De nagy ász csóka volt, mert látatlanban is tudott véleményt alkotni. Majd mond meg neki
légy szíves, hogy onnét is menjen a jó kúrva anyjába, ahol most van!

Üdv,
Gábor

Kissé tanácstalan vagyok, mi a helyes magatartás. Szó nélkül tűrni ill.
figyelmen kívül hagyni, vagy hozzálátni valamilyen közös "megtorló" ak-
ció szervezéséhez vagy kezdeményezéséhez?

Mit gondoltok?

Révai János