fizinfo - Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)

  • From: Kövesárki Péter <pex AT rmki.kfki.hu>
  • To: Gabor Takacs <takacs AT elte.hu>
  • Cc: "ELFT levezőlista (fizinfo)" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 16:23:36 +0200

Tisztelt erintettek,

En is kaptam egy ilyen levelet a CERNes cimemre, "Fekete Gabortol", annak ellenere, hogy evek ota nem a magyar allamtol kapom a fizetesem. Mivel tobben is irtak, hogy nekik Simon Ferenc irta a ala a levelet, es az kozponti nyomozo fougyeszsegere iranyitja at a valaszt a level, ezert eleg valoszinu, ez nem egy igehirdeto level. A level html forraskodjaban is van egy 1x1 pixeles keplekeres, es a kep neveben emailcimet kuldi vissza a level. Szerencsere ma mar a legtobb levelolvasoban le van tiltva a kepek megjelenitese, de ez nem zarja ki, hogy nem volt tobb trukk a levelben. (egy fenykep is tarolhat peldaul arto kodot)

Az emailcim gyujtesnek tobb oka is lehet, de mivel a KNYFU is meg lett nevezve, inkabb nem talalgatnek.

Udvozlettel,
Kovesarki Peter