fizinfo - Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)

  • From: Gabor Takacs <takacs AT elte.hu>
  • To: SIMON Ferenc <simon AT esr.phy.bme.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 10:40:27 +0200

Kedves Feri, Tisztelt Kollégák,

a gmail.hu egy hazai szolgáltató, nem keverendő a google-lal:

http://www.mail.gportal.hu/

így nincs értelme a google-nál bejelentést tenni. (Az e-mail
header-nél fogtam gyanút, a google szerverei nem voltak a küldők
listáján, a levél a Telenor szerverén át jött. A google címek
egyébként is mind @gmail.com-ra végződnek, függetlenül a nemzeti
hovatartozástól).

Annak ellenben látom értelmét, hogy értesítsük a Központi Főügyészség
illetékesét az e-mail címével történt visszaélésről. Ezt nálunk elég
komolyan szokták venni, legközelebb majd nem csinál ilyet.

Üdvözlettel: Takács Gábor

On 06/14/2012 09:15 AM, SIMON Ferenc wrote:

> |-----------------------------------------------------------------------|

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

- --

Gabor Takacs

Institute for Theoretical Physics
Eotvos University