fizinfo - Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)

  • From: Istvan Banyasz <banyasz AT mail.kfki.hu>
  • To: SIMON Ferenc <simon AT esr.phy.bme.hu>
  • Cc: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Simon Ferenc feljelentése bűnszervezetben elkövetett csalásért (fwd)
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 10:08:29 +0200 (CEST)

Én is ma kaptam egy hasonló levelet. Ez valóban büntet.jogi kategória. Ha valakit VALÓBAN feljelentenek, akkor az nem gyerekjáték. A Rend.rség valószín.leg nem fog megbízni (nem bízhat meg?) egy szakembert, miel.tt dönt a nyomozás elindításáról vagy megtagadásáról.

Nem tudom, hogy a Fizinfo el.fizet.i közül hányan kaptunk ilyen e-mailt. Mindenesetre, ha ez valóban sokunkkal megtörtént, akkor valamelyik szerveztnek (MTA, ELFT, stb.?) hivatalosan fel kellene lépnie az elkövet. (v. gyanúsított) ellen.

Megjegyzem, hogy - ha jól tudom - a hatályos törvények szerint pl. a telefonon bombával fenyeget.z. kamaszok (14+ ?) is felel.sségre vonhatók és komoly büntetésre számíthatnak.

Pista