fizinfo - [Fizinfo] Michio Kaku

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Michio Kaku

  • From: "Nemeth Csaba" <ncs AT almos.vein.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Michio Kaku
  • Date: Thu, 31 Mar 2011 08:38:51 +0200

Kedves Gyögy!

Nem ismerem Michio Kaku "komoly" munkásságát a fizika terén, de az tény, hogy
szerepelni nagyon szeret.
A TV-sek is szeretik, mert jó alany...
Minden "ismeretterjeszto" csatornán (Spektrum, NG, Discovery, stb.)
találkozhatunk vele.
E munkássága lehet vita tárgya, de ha a fantasztikum segítségével megfog pár
gyereket, felkelti a kiváncsiságukat, talán megéri...
(Én is Mézga Aladár miatt választottam a fizikát...)

Üdv.
Németh Csaba

Tisztelt listatagok!

Néhány hete írtam egy "könyv nem ajánló"-t Michio Kaku-ról, de inkább csak
privátban kaptam visszajelzést. Érdemi visszajelzésként egyetértést.

Ma fiam ismét azzal fogadott, hogy valamelyik tudományos csatornán "mekkora
~butaságokat megyarázott ez a Kaku". Hogy "nyitnak egy féreglyukat egy másik
dimenzióba, azon átküldenek nanorobotokat, amik majd felépítik az ezen az
oldalon lemásolt embert." - vagy valami hasonló.

Tisztelt uraim: hát mi ez? Ez volna a tudomány és az ismeretterjesztés?

Üdvözlettel:
Szondy György