fizinfo - Re: [Fizinfo] LED lámpa, energiapedia

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] LED lámpa, energiapedia

  • From: por AT reak.bme.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, Földes István <foldes AT rmki.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] LED lámpa, energiapedia
  • Date: Sun, 6 Mar 2011 20:47:25 +0100 (CET)

Én egyetértek Földes István véleményével.
És megtoldom azzal, hogy magam is résztvevője vagyok egy magyar teamnek,
amely egy éven belül piacra fogja dobni a 100 W-os utcai "ostornyeles"
lámpákat is. 100db 1W-os LED egy búrában! Előzetes bemutatója most volt
pénteken. Persze vannak még problémák! Például 100 W-nál már felmelegszik
a lámpa, és a LED nem szereti a 70C-nál magasabb hőmérsékletet. És az ára
is csak akkor éri meg, ha 5 évig hozzá sem kell nyúlni, és garantálni
tudod a működést.
De maholnap már az utcán is kint lesz a LED.
Pór Gábor