fizinfo - Re: [Fizinfo] Fizinfo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fizinfo

  • From: kovacsgy AT mfa.kfki.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fizinfo
  • Date: Mon, 06 Dec 2010 16:11:48 +0000

Tisztelt Listatagok!

Én alázattal csatlakoznék Zalanyi Lászlóhoz, a Szilva Attila által küldött álláshirdetésnek nagyon is itt a helye.

Üdvözlettel:

Kovács György

Quoting Zalanyi Laszlo
<zala AT rmki.kfki.hu>:

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
Kedves Kiraly Peterne!

Nem ertem mi a problema evvel a felhivassal? Korabban is volt ilyen a
listan, akkor senki nem problemazott , mint ahogy eddig eme levellel
kapcsolatban sem. Nem arasztjak el a listat ida nem illo ajanlatokkal a
kiberfenegyerekek, hogy ovonot keresnek szereny am ketsegbeejto
fizetesert cserebe. Pl. biztosan volt fizika(!) tanari allast hirdeto
iras is.

Roviden: az en velemenyem szerint nyugodtan johet ilyen felhivas. De
persze a lista tobbsege dont ugy is.

udvozlettel:
Zalanyi Laszlo

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
Kedves Király Péterné!

Elnézést kérek a levélért, nem tudtam, hogy nem lehet ilyen témájú levelet
ide küldeni. Mivel a listán nagyon változatos témában jelennek meg írások,
többek közt állásajánlatok, ezért továbbítottam a lenti lehet?séget, amire
kifejezetten (mérnök-)fizikusokat, matematikusokat keresnek. A BME TTK
hallgatói listáról mostanáig nem érkezett eddig érdemi válasz, így
próbálkoztam szélesebb körben.

A jöv?ben mell?zöm az ilyen e-maileket.

Üdvözlettel,
Szilva Attila

> Kedves Szilva Attila!
>
> Kérem, máskor ne küldjön a fizinfora a lista témájába nem ill? levelet!
> Tudom, hogy dolgoznak fizikusok a bankszektorban, de ez nem ok arra, hogy
> egy ilyen levél megjelenjen.
>
> Üdvözlettel
> Király Péterné listagazda

levente.lovei AT raiffeisen.hu