fizinfo - Re: [Fizinfo] Fizinfo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fizinfo

  • From: Zalanyi Laszlo <zala AT rmki.kfki.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fizinfo
  • Date: Thu, 02 Dec 2010 16:39:19 +0100

Kedves Kiraly Peterne!

Nem ertem mi a problema evvel a felhivassal? Korabban is volt ilyen a
listan, akkor senki nem problemazott , mint ahogy eddig eme levellel
kapcsolatban sem. Nem arasztjak el a listat ida nem illo ajanlatokkal a
kiberfenegyerekek, hogy ovonot keresnek szereny am ketsegbeejto
fizetesert cserebe. Pl. biztosan volt fizika(!) tanari allast hirdeto
iras is.

Roviden: az en velemenyem szerint nyugodtan johet ilyen felhivas. De
persze a lista tobbsege dont ugy is.

udvozlettel:
Zalanyi Laszlo