fizinfo - Re: [Fizinfo] Fizinfo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fizinfo

  • From: "Szilva Attila" <szilva.attila AT wigner.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fizinfo
  • Date: Thu, 2 Dec 2010 16:15:36 +0100 (CET)

Kedves Király Péterné!

Elnézést kérek a levélért, nem tudtam, hogy nem lehet ilyen témájú levelet
ide küldeni. Mivel a listán nagyon változatos témában jelennek meg írások,
többek közt állásajánlatok, ezért továbbítottam a lenti lehetőséget, amire
kifejezetten (mérnök-)fizikusokat, matematikusokat keresnek. A BME TTK
hallgatói listáról mostanáig nem érkezett eddig érdemi válasz, így
próbálkoztam szélesebb körben.

A jövőben mellőzöm az ilyen e-maileket.

Üdvözlettel,
Szilva Attila