fizinfo - Re: [Fizinfo] "csak kérdés és válasz van"

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] "csak kérdés és válasz van"

  • From: Janik József <janik AT aeki.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] "csak kérdés és válasz van"
  • Date: Wed, 26 May 2010 08:47:23 +0200

Kedves Németh Csaba!
Eddig csak figyelgettem az eseményeket ezzel a témával kapcsolatban, de most úgy érzem nekem is hozzá kell szólnom, bár nem vagyok érintve benne.
Nem tudom mennyire tekintheto" "az utca emberének" egy diák aki egy egyetemi intézetben tanul, és olyan kérdést tesznek fel neki amely az ottani elvárt tudáshoz kapcsolódik.
És nem hiszem hogy a "Elore a kommunikaciomenedzsment kompetenciaalapu minosegbiztositasanak utjan!" lenne a megoldás, még ha szarkasztikus is akart lenni a megjegyzés. Mert nem a "dadogós" riporter tehet a kialakult helyzetro"l O" csak lecsapott a témára, hogy felhívja rá a figyelmet, amit elég jól csinált mert már napok óta erro"l folyik a vita. Remélem, hogy sikerült egy olyan folyamatot elindítania amely talán elo"segíti a természet tudományi oktatás ismét megfelelo" mederbe terelését.

Tisztelettel: Janik József