fizinfo - [Fizinfo] level Prahlad Jani-rol a szkeptikusoknak

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] level Prahlad Jani-rol a szkeptikusoknak

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] level Prahlad Jani-rol a szkeptikusoknak
  • Date: Wed, 12 May 2010 16:54:06 +0200

Kedves Kollegak,

Nem nyilt levelnek szantam ezt az irast. Azert irok megis a fizinfon,
mert a Szkeptikus Társaság hivatalos forumanak oldalan:
http://forum.szkeptikus.hu/
ez olvashato:
Kedves fórumozók
Eddig tisztázatlan okok miatt a fórum teljes adatbázisa megsemmisült.
Műszaki kollégák bevonásával próbáljuk menteni a menthetőt.
A fórum előre nem látható időpontig zárva.
Megértéseteket és türelmeteket köszönjük.

Egyreszt szeretnem elerni a szkeptikus kollegakat, masreszt talan
tobbeket is erdekelhet a tema; Prahlad Jani szemelye.
Prahlad Jani nem eszik es nem iszik 70 eve.
2003-ban 10 napig volt orvosi megfigyeles alatt:
http://www.sudhirneuro.org/files/mataji_case_study.pdf

Legujabban 15 napig volt megfigyeles alatt.
Es errol nem csak az index, hanem a wikipedia is tud:
http://en.wikipedia.org/wiki/Inedia
"As of April 22, 2010, new tests are being conducted on Prahlad Jani under
surveillance of 35 doctors and researchers of Defence Institute of Physiology
& Allied Science (DIPAS).] He was kept for fifteen days, until May 6, and
reportedly did not eat, drink or go to the toilet once during the time. "

Beirva a google keresobe Prahlad Jani nevet
Nagyjából 1 750 000 találat van. Nehanyat megneztem.
Engem pl. a fenykep nem gyozott meg a jogi letezeserol. Lehetett volna egy
"mumia" is.
Am a youtube-on van felvetel amin a pasi el es mozog.
Tehat letezo szemelyrol van szo.

A masodik tippem a csalas. De elnezest engem nem elegit ki ami a
Szkeptikus lapon fent van:
http://www.szkeptikustarsasag.hu/hirfigyel/320-70-eve-nem-eszik-az-indiai-jogi

"Reméljük, hogy Dr. G. Ilavazzhagan mellett van valaki, aki nem orvos, de jó
megfigyelő (mondjuk egy bűvész) - mivel sokkal valószínűbb, hogy csalásról
van szó, ..."
es
"A Szkeptikus Szótár szerint hasonló esetekben mindig beigazolódott, hogy a
csodálatos koplaló csak-csak szemezgetett valamicskét időnként."

Ez utobbi mondat kulonosen furcsa, annak a fenyeben, hogy uvegszobaban
figyeltek a fakirt.
Elnezest a szkeptikus kollegaktol, de en szkeptikus vagyok veluk szemben is.
Hiszem azt amit igazolnak. Es ez a szkeptikusokra is igaz.
Szerintem nekik is igazolni kell allitasaikat.

Megkoszonnem (es nagyot none a szememben a SzT tekintelye), ha
a szkeptikus kollegak segitenenek utana jarni az ugynek.
Az utanjaras eredmenyet javasolnam a szkeptikus oldalra,
de akar a wikipediara is feltenni.

En szemely szerint akkor lennek boldog, ha egy altalam ismert es megbizhato
szemely latna a jogit szemelyesen.
Ugyancsak egy altalam ismert szemely, szemelyesen meggyozodne arrol,
hogy az indiai korhazak leteznek. Az orvosok szintugy leteznek.
Es az orvosok szemelyesen megerositenek a hirekben megjelenteket.
Tovabba, ha megneveznetek olyan tudomanyos lapokban megjelent
szakcikkeket ami a temarol vagy magarol Prahlad Jani-rol szol.

Mindezek bekovetkezteig en magam hitetlen leszek ez ugyben.
Termeszetesen a fentiek cafolatanak is orulnek.
Vegul is tudomanyt uzunk es a tudomanyosan igazolt tenyekkel
szeretnenk foglalkozni.

Reszben kielegitene, ha egy altalam ismeretlen szemely (mondjuk az indiai
szkeptikus tarsasag egy tagja) jarna utana a dolgoknak.
Ez esetben persze megprobalnek egy altalam ismert egyent keresni,
aki ismeri ezt az utanjarogato embert.

Elnezest a hosszu levelert. Udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu