fizinfo - Re: [Fizinfo] sajtó

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] sajtó

  • From: Gabor Facsko <Gabor.Facsko AT cnrs-orleans.fr>
  • To: rreka AT aeki.kfki.hu
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] sajtó
  • Date: Wed, 12 Aug 2009 11:56:19 +0200

Udv a listanak!

A problema valos, de sok gazeromu epult az orszagban, ami alkalmas a szabalyozasra. Sot, Nyirtasson ALAPEROMUVET epitenek, szinten gazeromuvet. Leforditom a cikket:

> A legjobb megoldás az MVM szerint az
> lenne, ha két lépcsőben telepíthető, két darab hatszáz megawattos
> blokkból álló szivattyús-tározós erőmű épülne az országban.

> Az MVM maga is építene ilyen erőművet, [...] helyszínt azonban még nem
> választott. A Dunakanyart és a zempléni térséget minősítették a
> legalkalmasabbnak.
Megint beindult a vizlepcso- es betonlobbi, fejezzuk be Bos-Nagymarost, ugyis felig keszen van. Korabban ugyanitt megjelent egy cikk, amely szerint le kell betonozni a Tiszat valahol Csongradban, de egy Zempleni volgy kibetonozasa (banya?) sem rossz munka.

Remelem csak pesszimista es paranoid vagyok.

Udvozlettel:
Facsko Gabor

--
Dr. Gabor FACSKO, PhD
gfacsko AT cnrs-orleans.fr

Laboratoire de Physique et Chimie de l'Environnement et de l'Espace/CNRS
3A, Avenue de la Recherche Scientifique
45071 ORLEANS CEDEX 2 tel. +33 (0)2 38 25 78 25
FRANCE fax. +33 (0)2 38 63 12 34