fizinfo - [Fizinfo] Mit művel a kristályokkal, ember?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mit művel a kristályokkal, ember?

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Mit művel a kristályokkal, ember?
  • Date: Mon, 09 Mar 2009 12:49:09 +0100

Mit művel a kristályokkal, ember?

Ha ma, 2009-ben Magyarországon elmegyünk bármelyik egyetem fizika tanszékére, és ott megkérdezzük a tanárokat, hogy mondjanak valamit a radiesztéziáról, akkor csak néznek ránk, bioenergetikusokra, mert azt sem tudják, mi a radiesztézia. Eszik-e vagy isszák? Talán lóbetegség?

Jómagam 1999-ben voltam a pécsi Janus Pannonius Egyetemen, és az ottani Fizika Tanszék előtt elhelyezett kristályos ásványok energiáit méregettem, amikor kijött a tanszékről egy docens és kérdőre vont, hogy mit csinálok a kristályokkal. Amikor elmondtam neki, hogy radiesztéziai és bioenergetikai méréseket végzek velük, először úgy nézett rám, mint ha az űrből jöttem volna, később elmebeli képességeimre célozgatott. (Utóbbi kétségeit eloszlattam igazolványom felmutatásával, akkor ugyanis rendőr alezredesként dolgoztam a rendőrség oktatási központjában)......

A teljes cikk itt található:

http://www.natursziget.com/page.php?show/articles/view/topic/itthon/artid/20090304-mi-lesz-veled-bioenergetika/pagenum/1
http://www.natursziget.com/page.php?show/articles/view/topic/itthon/artid/20090304-mi-lesz-veled-bioenergetika/pagenum/2
http://www.natursziget.com/page.php?show/articles/view/topic/itthon/artid/20090304-mi-lesz-veled-bioenergetika/pagenum/3