fizinfo - Re: [Fizinfo] tapaszok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] tapaszok

  • From: Laszlo Deak <deak AT rmki.kfki.hu>
  • To: Szucs Imre <szucsi AT rmki.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] tapaszok
  • Date: Wed, 23 Jul 2008 09:11:27 +0200

Tisztelt Lista!

A természettudományi tárgyak integrált oktatásának bevezetésével kapcsolatban érdekes adalék lehet, hogy hamarosan egyetemi akkreditációval - állami elismeréssel - kaphatnak az érdeklődők asztrológusi diplomát. Később biztosan doktorálni is lehet majd a tárgyból :-) esetleg integrálják egy integrált (természet?)tudományi képzésbe...

l. http://www.korosi-egyetem.hu/

"Célunk, hogy iskolánk hallgatói széles ismertekkel és gyakorlati tudással rendelkező asztrológusként, a régi nagy asztrológusok szellemében tudják az emberiséget szolgálni tudásukkal."

A tanrend kinézetre nagyon "pofás", ha jól értem jelenleg még _csak_ főiskolai szintű a képzés (60eFt/félév, beiratkozás stílusosan a csillebérci csillagvizsgáló könyvtárában!). A Baktay Ervin Asztrológiai Intézetet ugyancsak főiskolai szinten oktat, és büszkén jelenti ki:

"...a negyedik évfolyamon intézetünk is oktatja az orvosi asztrológiát. Fontos dolog ez, mert a természetgyógyászati törvény is elfogadja tudományunkat mint diagnosztikai módszert."

(forrás: http://www.asztrologbae.hu/elerh.htm )

Szóval várhatom, hogy a háziorvosom a jövőben természetgyógyászati szakrendelésre utal be, ahonnan az asztrológiára küldenek diagnosztikai kivizsgálásra? Vagy félreértek valamit?

Azért lettem dühös, mert az egyik televízióban épp asztrológust kerestek a napokban és örömmel hirdették, hogy ma már könnyen ellenőrizhető a szakmai tudás, hiszen diplomás asztrológusok állnak rendelkezésre; négy főiskola is képez asztrológusokat!

A konklúziót nem vonnám le, de megígérem, nem írok ebben a témában soha többé a FIZINFO-ra. Elnézést kérek hát azoktól, akinek a türelmét raboltam, vagy akiket megsértettem. Az is lehet, hogy tévedtem valamiben :-)

Üdvözlettel:

Deák László