fizinfo - Re: [Fizinfo] Haláltan

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Haláltan

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Haláltan
  • Date: Wed, 09 Jul 2008 13:44:30 +0200

Kedves Kollegak,

Magam is irtam volna mar a temaban, de most eppen elfoglalt voltam.
Ha jol emlekszem nem kacsa a hir, mert Hiller ur is nyilatkozott egyes
reszeirol.

Termeszetesen en is tamogatom a fellepeseket.
De most mast is javasolnek.
Emlekeztetnelek benneteket a nehany napja Gyurcsanyival felllepo
matematika tanarra, akirol kiderult, hogy MSZP tag.

Nos szerintem eleg nagy veszelyben, ha nem is a haza, de
lagalabbis a fizika (es biol es kemia) oktatas.
Mindent mozgasitanunk kell.

Javaslom, hogy a partkapcsolataikat hasznaljak ki a kollegak.
A szakmai elhivatas legyen olyan eros, hogy a politikai
toket mozgositsuk erdekeben.

Nyilvanvalo, hogy vannak MSZP tag fizika (kemia es biologia) tanarok
is.
Sot talan meg Fidesz tagok is.

Ki-ki keresse meg sajat parja donteshozoit.
Mszp-sek Hiller es Arato urakat.
Fideszesek Pokorni, Sio, Revesz urakat.
(par honapja Palinkast is irtam volna, de o ma mar nem
part tag, de azert ot is meg lehet keresni)

Ha most csatat vesztunk, lassan elvesz az egesz haboru,
azaz a magyar kozoktatas.

Egy aggodo harcostars,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu