fizinfo - Re: [Fizinfo] sos 2 megjegyzes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] sos 2 megjegyzes

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] sos 2 megjegyzes
  • Date: Tue, 29 Jan 2008 08:29:55 +0100

Kedves Kollegak,

Az eredeti kerdesre valaszolnam:

Szerintem nem letezik, hogy lett volna ilyen eredmeny.
Persze mint tudjuk; Isten allatkertje eleg nagy ...

Szabadjon megjegyeznem, hogy nem fizikusnak es meg csak
nem is tudosnak, hanem a XX. szazad emberenek valsztottak meg
tobb felmeresen is Einsteint.
Ezert irtam fent, amit irtam.
(egy TDK munkaban szerintem is hivatkozni kell a forrast)

A masik megjegyzesem.

" A közvélemény megítélésével szöges ellentétben áll a Physics World
tudományos
folyóirat közvélemény-kutatásának eredménye, amelyben a világ fizikusai
rangsorolták kollégáikat. A várakozásnak megfelelően, utcahosszal Albert
Einstein győzött, csaknem kétszer annyi szavazatot kapott, mint Isaac Newton a
második helyen. Ernest Rutherford még éppen bekerült a legjobb 10 közé.

Kedves Janos,
legy szives kuldjel egy linket errol (ha van).

En 20 eve csinaltam magamnak egy ilyen listat.
Szivesen osszehasonlitanam az enyemmel.
Probaltam objektiv lenni ami persze nem lehetseges.

Nalam:
Newton
Einstein
Galilei
Arisztotelesz
volt a sorrend. Es nalam is befert a 10-be Rutherford.
(De Arkhimedesz is.)

udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu