fizinfo - Re: [Fizinfo] sos 2 megjegyzes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] sos 2 megjegyzes

  • From: Janos Nuspl <nuspl AT konkoly.hu>
  • To: Istvan Horvath <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] sos 2 megjegyzes
  • Date: Tue, 29 Jan 2008 09:37:13 +0100 (MET)

Kedves Istvan!

Ahogy irtam, amit ideztem, az egy magyar forditasban megjelent konyvben valo
utalas volt. Az eredeti forrasnak nem neztem utana, csupan a tartalma miatt
merult fol bennem, hogy a TDK dolgozatban szereplo allitasnak netan ez a
forrasa, csak "kicsit torzult" az informacio.

A konyv adatait irtam, amiben az idezett szoveget olvastam.
(Héttér kismonográfiák; "Isten mégis kockázik!" - Stephen Hawking;
ISBN 963 9365 33 5; Háttér Kiadó, 2005)

Amire utalas tortenik, az szerintem egy PhysicsWorld 2001. juniusi cikk,
miszerint az amerikai fizikusuk uralják a TOP 100-as listát.

nj