fizinfo - Re: [Fizinfo] sos Fontos lenne

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] sos Fontos lenne

  • From: "Laszlo E. Szabo" <leszabo AT phil.elte.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] sos Fontos lenne
  • Date: Tue, 29 Jan 2008 00:16:00 +0100

Mindenkitől elnézést!

Most vettem észre, hogy Gadár László levelében "2007" van, és én ezt
valamiért
1907-nek "olvastam", ... az előző levelemet ennek megfelelően kell érteni.

Erre a 2007-es értékelésre, ha igaz, nincs magyarázatom.

E. Szabó László

On Tuesday 29 January 2008 00:03:45 Janos Nuspl wrote:

> Az a gyanúm, hogy talán másról van szó. A Háttér kiadó 2005-ben kiadott egy
kis
> könyvecskét németből fordítva, Stephen Hawking-ról. Ennek 196. oldalán a
> következő olvasható:
>
> " A közvélemény megítélésével szöges ellentétben áll a Physics World
tudományos
> folyóirat közvélemény-kutatásának eredménye, amelyben a világ fizikusai
> rangsorolták kollégáikat. A várakozásnak megfelelően, utcahosszal Albert
> Einstein győzött, csaknem kétszer annyi szavazatot kapott, mint Isaac
> Newton
> [...]

L a s z l o E. S z a b o
Department of Logic, Institute of Philosophy
Faculty of Humanities, Eotvos University, Budapest
http://phil.elte.hu/leszabo