fizinfo - [Fizinfo] Fw: Palyazasi lehetoseg a Kozep-europai Egyetem nyari kurzusaira

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fw: Palyazasi lehetoseg a Kozep-europai Egyetem nyari kurzusaira

  • From: "Laszlo E. Szabo" <leszabo AT phil.elte.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Fw: Palyazasi lehetoseg a Kozep-europai Egyetem nyari kurzusaira
  • Date: Wed, 16 Jan 2008 13:33:35 +0100

Begin forwarded message:

Date: Wed, 16 Jan 2008 11:12:22 +0100
From: "Kornelia Vargha"
<Varghak AT ceu.hu>
To: "Kornelia Vargha"
<Varghak AT ceu.hu>

Tisztelt Kollega!

Mellekelten kuldom Onnek a Kozep-europai Egyetem nyari programjanak
filozofia temaju kurzusairol szolo ismertetojet. A magyar hallgatok
(fiatal oktatok es doktoranduszok) felveteluk eseten teritesmentesen
vehetnek reszt a programban.

Az oktatas nyelve angol, a palyazasi hatarido 2008. februar 14. A
kurzusrol es a jelentkezes modjarol bovebben:
www.sun.ceu.hu/responsibility es www.sun.ceu.hu/causality .

Kernem, hogy amennyiben modja van ra, hivja fel a diakok es fiatal
kollegak figyelmet a palyazasi lehetosegre. Halasak lennenk, ha esetleg
emailen koroznek a programot vagy az egyetemi/tanszeki honlapon,
faliujsagon el lehetne helyezni egy rovid hirt es link-et a mi
honlapunkra, vagy a mellekelt posztert kitenni. Szivesen kuldunk nehany
tovabbi posztert vagy brosurat is, amennyiben szukseges.

Remelem, hogy sikerul felkelteni nehany esetleges palyazo erdeklodeset,
melyhez segitseget elore is koszonom szepen.

Szivelyes udvozlettel:

Kornelia Vargha
CEU Summer University
Program Officer
Budapest, 1051
Nador u. 9.
Hungary
Tel.: (36-1) 328-3699
Fx.: (36-1) 327-3124
email:
varghak AT ceu.hu

--
L a s z l o E. S z a b o
Department of Logic, Institute of Philosophy

  • [Fizinfo] Fw: Palyazasi lehetoseg a Kozep-europai Egyetem nyari kurzusaira, Laszlo E. Szabo, 01/16/2008