fizinfo - [Fizinfo] Megrázó

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Megrázó

  • From: "Tibor Lakatos Dr" <tiborlakatos32 AT gmail.com>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Megrázó
  • Date: Sat, 22 Dec 2007 13:39:18 +0100

Tudom, hogy most már másról folyik a vita, a fizikatanítás körüli
vihar pillanatnyilag elcsendesedett, de nem tudom megállni, hogy egy
újságcikkből vett idézetet ne tegyek közzé.
Egy játékautó képe mellé illesztett szövegről van szó.
Íme:

"Az elemes játékoknál fontos, hogy a gyerek ne tudja felnyitni az
elemtartót. Ha az elem helyére valamilyen fémtárgyat próbál
betuszkolni, könnyen megrázhatja az áram." (Dunántúli Napló, 2007.
december 21. péntek, 7. oldal ; Pocsék áruk tárháza - a vásárlási láz
közben se vegyümk ilyen vacak tárgyakat, csak mert olcsók)

Lehet, hogy én hiányoztam az iskolából egy érdekes fizikaóráról?

Egyébként mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok
Lakatos Tibor

  • [Fizinfo] Megrázó, Tibor Lakatos Dr, 12/22/2007