fizinfo - [Fizinfo] Alapkutatas - Re:Nőgyűlölet? Mi a több?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Alapkutatas - Re:Nőgyűlölet? Mi a több?

  • From: Pál Hidas <hidas AT rmki.kfki.hu>
  • To: jjs AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Alapkutatas - Re:Nőgyűlölet? Mi a több?
  • Date: Fri, 14 Dec 2007 16:21:53 +0100 (CET)

Kedves Olvasok!

Reszemrol teves a fenti subject. Beleirtam az en lenyegemet. Mogotte
pedig a politikai vaksag elleni fellepes van, amiben reszeltetnek a
liberalisok es a konzervativok is. (korabban Koka Janos, Somody Imre, Szeles Gabor), akik frontalis tamadast inditottak az Akademia ellen,
magyarazo interjukban kifejtve, hogy alapkutatasra sincs szukseg,
majd az eredmenyeket megvesszuk. El volt mindig rejtve a tema valamilyen
aktualpolitika moge.

Voltak a biralatokban jo elemek is, mint az Akademia tulhierarchizaltsaga, a palyazati rendszer bennfentessege.
Ha csak az lett vola, egesz mas lett volna a gyerek fekvese.
Most egyebkent hatterlelevelben en is megkaptam, hogy en olvasasra
vagyok hivatott, nem irasra. Azaz kvazi alsobb kasztba tartozom, ennyit tessek hozzatenni az akarmilyen gyulolethez es felhuzott
alliberalis orrhoz.

Aki pedig hulyeseget beszel, akarmilyen ideologiai oldalrol, az
magara vessen. A noknek egyenlo munkaert egyenlo bert kell adni.
Vagy egyenlo pontszamert egyenlo felvetelt az egyetemre. Stb.
De ha valahol 2 no van es 10 ferfi, akkor nem kaphat ott egy no 5
szavazatot, mert az sertene a demokraciat.

Udvozlettel,
Hidas Pal