fizinfo - Re: [Fizinfo] Mindössze egy hozzászólás!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mindössze egy hozzászólás!

  • From: Makai Mihály <makai AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Benkő László <lbenko AT enternet.hu>, <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mindössze egy hozzászólás!
  • Date: Mon, 3 Dec 2007 14:54:05 +0100

Tisztelt Lista!

Ki tudná megválaszolni az alábbi kérdéseket:

1, Miért kell minden diáknak azonos képzésen átesnie, amikor képességeik egy (feltehetően normális) eloszlást követnek? Miért nem lehet képességeik alapján csoportosítani őket és a megfelelő tananyagot tanítani nekik?
2, Ha a tanköteles kor megnőtt, akkor miért nem lehet minden évben valami hasznosat tanítani mindegyik csoportnak?
3, Miért kell ugyanazt az anyagot (pl. elektromosság alapjai) többször is tanítani? Nincs hatékonyabb módszer?
4, Miért jó, hogy a jelenlegi rendszerben egy szakma megtanulásához esetleg annyi iskolában töltött év kell, mint egy diploma megszerzéséhez?

Üdv

**Makai Mihály**

----- Original Message ----- From: "Benkő László" <lbenko AT enternet.hu>