fizinfo - Re: [Fizinfo] Szeminarium -- F.I.B. Williams

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szeminarium -- F.I.B. Williams

  • From: Varga Imre <varga AT galilei.phy.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szeminarium -- F.I.B. Williams
  • Date: Wed, 20 Jun 2007 17:09:35 +0200

Szervusz Gyuri!

Látom július 13-án lesz Csontos Miklós védése.

Most azért írok, mert Marburgban Peter Thomas már többször érdeklődött, hogy
mikor volt vagy lesz ez a védés.

Miután úgy érzem neki is van diákja a témában (Ch. Michel) és egy kicsit
vitatkoztatok szakmai dolgokon úgy láttam élénken foglalkoztatja Miklós
doktori cselekménye és annak kimenetele.

Csak azért írok, nehogy csak utólag derüljön ki, hogy már megvolt a védés.

Persze lehet, hogy nyitott kapukat döngetek, nem tudom. Az is lehet, hogy
előbb kellett volna szólnom...

Üdv. Imre.