fizinfo - Re: [Fizinfo] Az évezred felfedezése - mi ebben az uj

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Az évezred felfedezése - mi ebben az uj

  • From: Sandor Zoletnik <zoletnik AT rmki.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Az évezred felfedezése - mi ebben az uj
  • Date: Mon, 11 Jun 2007 00:29:03 +0200 (CEST)

Kedves Kollegak!

En nem egeszen ertem mi ebben az uj, hasonlo 20 wattos izzot uzemelteto
ettermi lampat kb. 10 evel ezelott lattam es szereltem mar, az egy
egyszeru aramkorrel mukodott. Nem tudom elkepzelni mit lehet ebben ujat
alkotni. Az MIT eredeti kozlemenye
(http://web.mit.edu/newsoffice/2007/wireless-0607.html) is korulbelul ezt
mondja, az allitas az, hogy esetleg egy szobaban, lehetne egy laptopot
hajtani vele. Az ujdonsag az, hogy ket rezonans rezgokor kozott viszik at
az energiat, nyilan a rezonancia miatt szoros a kapcsolat. Azert az ember
fejeben a neuronok legfeljebb mW teljesitmennyel dolgozhatnak, meg ha
nincs is rezonancia egy ilyen szerkezet szerintem akkor bele tud piszkalni
az ember agyanak mukodesebe.

Azert kivancsi lennek mit szolnak ehhez azok, akik biologiai hatast velnek
felfedezni a mobiltelefon sugarzasaban meg a falban futo vezetekek
magneses tereben.

Zoletnik Sandor

Dr. Sandor Zoletnik
KFKI-Research Institute for Particle and Nuclear Physics
Letters: P.O.B. 49, H-1525, Budapest, Hungary
Phone: (36 1) 3922753
Fax: (36 1) 3922598
E-mail:
zoletnik AT rmki.kfki.hu