fizinfo - [Fizinfo] PhD vedes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] PhD vedes

  • From: "OSVÁTH, Zoltán" <osvath AT mfa.kfki.hu>
  • To: mfamind AT felix.mfa.kfki.hu
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] PhD vedes
  • Date: Wed, 04 Oct 2006 13:56:53 +0200

Kedves Kollégák!

A BME TTK Mérnökfizikus Szak Doktori Tanácsa nyilvános vitára tûzte ki a
"Szén nanocsövek vizsgálata és módosítása ionsugaras és pásztázószondás módszerekkel"
címû PhD értekezésemet.

A védésre minden érdeklõdõt szívesen látok.

Idõpont: 2006 október 10 (kedd) 14 óra

Helyszín: Budapesti Mûszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
BME-OMIKK Tárgyaló
K épület I. emelet 59
(1111 Budapest, Mûegyetem rkp. 3)

A dolgozat rövid ismertetése:

A disszertáció tisztított szén nanocsövek pásztázó alagútmikroszkópos (STM) vizsgálatával, valamint a szén nanocsövek ionsugaras módosításának tárgykörével foglalkozik. Az elsõ részben STM-mel vizsgáltam egy kétlépcsõs oxidációs eljárás nanocsövekre gyakorolt hatását, illetve meghatároztuk a nanocsõ minták katalizátortartalmát az egyes tisztítási lépések után.
A disszertáció második részében ionos besugárzással létrehozott nanocsõ ponthibákat vizsgáltam atomi felbontású STM-mel és alagútspektroszkópiával (STS). Két különbözõ dózisú besugárzás által elõidézett hatásokat vizsgáltam, illetve azt, hogy mi történik a kis dózisú besugárzással keltett nanocsõ ponthibákkal hõkezelés után.

Üdvözlettel,
Osváth Zoltán

Zoltán OSVÁTH
MTA MFA Research Institute for Technical Physics and Materials Science
Nanotechnology Department
Konkoly Thege M. út 29-33
H-1121 Budapest
Hungary
www.mfa.kfki.hu/~osvath
Tel: +36-1-392-2222 ext. 1157
Fax: +36-1-392-2226

  • [Fizinfo] PhD vedes, OSVÁTH, Zoltán, 10/04/2006