fizinfo - [Fizinfo] a BME kozlemenye

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] a BME kozlemenye

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: nagy.tamas2 AT t-com.hu
  • Subject: [Fizinfo] a BME kozlemenye
  • Date: Sun, 09 Apr 2006 21:01:35 +0200

A BME tájékoztatója: a vízhajtású autóról

A Budapesti Mu"szaki és Gazdaságtudományi Egyetem tájékoztatja a közvéleményt, hogy az egyetemünk két docense által kiadott szakvéleményeket megtéveszto" módon használja fel a Vízenergia Alapítvány, amely társadalmi célú hirdetésekben kéri az adófizeto"ket, hogy adójuk 1 %-ával is támogassák mu"ködését.

Nyomatékosan felhívjuk a figyelmet arra, hogy az alapítvány által kitu"zött célok ("... a víz nukleáris energiájának hasznosítása a robbanómotorok, kazánok, sugárhajtómu"vek, áramtermelo" aggregátorok stb., üzemeltetésében.") megvalósíthatóságát, vagy az ilyen elven készített berendezés mu"ködo"képességét igazoló szakvéleményt sem a Budapesti Mu"szaki és Gazdaságtudományi Egyetem, sem munkatársai nem adtak ki. Ezzel szemben a munkatársaink által készített szakvélemények rámutatnak a célkitu"zések indoklásának megfogalmazásában a természettudományos képtelenségekre.

Tekintettel arra, hogy az írott és elektronikus sajtóban már több cikk, interjú egyoldalúan, világszenzációnak állította be Gróf Spanyol Zoltán találmányát, a "vízhajtású autót", kérjük a médiát, hogy álláspontunkat hozzák nyilvánosságra. További részleteket a Budapesti Mu"szaki és Gazdaságtudományi Egyetem PR Irodájától kérhetnek, illetve a http://szkeptikus.bme.hu/spanyol/ oldalon találhatnak.

  • [Fizinfo] a BME kozlemenye, Härtlein Károly, 04/09/2006