fizinfo - [Fizinfo] Budapesti Szkeptikus Konferencia - online internetes közvetítés!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Budapesti Szkeptikus Konferencia - online internetes közvetítés!

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Budapesti Szkeptikus Konferencia - online internetes közvetítés!
  • Date: Fri, 24 Feb 2006 19:44:41 +0100

A Budapesti Műszaki Egyetem Fizikai Intézetének nagyelőadójában (F29-es tanterem) 2005. február 25-én (szombaton) került megrendezésre a Budapesti Szkeptikus Konferencia. Az előadásokat a Fiksz Média és a Magyar Csillagászati Egyesület közreműködésével távolból is figyelemmel kísérhetik az érdeklődők.

A rendezvény programja és az internetes hallgatás linkje:

http://szkeptikus.bme.hu

Szerettel várnak mindenkit a szervezők a helyszínen, a részvétel ingyenes!

A konferencián elhangzó előadások:

10:00 - 10:15 Megnyitó - Kertész János akadémikus, egyetemi tanár, (BME Fizikai Intézet igazgatója)

10:15 - 11:00 Idő@fizika - Bíró Tamás tudományos tanácsadó, (KFKI, Műegyetem Fizikai Intézet)

11:00 - 12:00 A Nagy Bummtól a Nagy Szakadásig - kozmikus butaságok és kozmológiai félreértések
- Dávid Gyula fizikus, (ELTE TTK Fizikai Intézet Atomfizikai Tanszék)

12:00 - 12:45 A Napszelidítés: energiatermelés magfúzióval - Zoletnik Sándor docens, (ELTE)

12:45 - 13:45 Fórum

13:45 - 14:30 Ebédszünet

14:30 - 15:15 Az elveszett Paradicsom, avagy a közbizalomvesztés anatómiája
- Csigó Péter egyetemi tanársegéd, (BME, Média Oktató Kutató Központ)

15:15 - 16:00 Az igazság ideát van? - Montskó Éva főszerkesztő, (MTV Delta)

16:00 - 16:30 Áltudósok griffmadara: a Média - Härtlein Károly tanszéki mérnök, (Műegyetem Fizikai Intézet)

16:30 - 17:00 Ne higgy a szemednek (sem)! - Jupiter (Molnár Gergely) bűvész, Bűvészek Világszövetsége elnökségi tagja

17:00 - 18:00 Fórum

  • [Fizinfo] Budapesti Szkeptikus Konferencia - online internetes közvetítés!, Tepliczky István, 02/24/2006