fizinfo - Re: [Fizinfo] Oruljunk-e a letiltasnak?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Oruljunk-e a letiltasnak?

  • From: Gabor Toth <gtoth AT grid.engin.umich.edu>
  • To: David Gyula <dgy AT ludens.elte.hu>
  • Cc: FIZINFO AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Oruljunk-e a letiltasnak?
  • Date: Sun, 6 Nov 2005 11:23:27 -0500 (EST)

Kedves D.Gy.,

Ha az altalad irt bejelentes hangzik el, a megszallottak
tovabbra is az alternativ tudomany elnyomasakent elik meg.
A nem megszallottak valoszinuleg nem tulajdonitanak nagy
jelentoseget annak, hogy az eloadas elmaradt. Egy kicsit
kevesebb nepbutitas, ennek talan lehet orulni. Es legalabb
nem az adofizetok penzen. Ennek mindenkepp. De az eredmeny
nem szignifikans.

A valodi lepes az lenne amit Gnadig Peter javasolt.
Ha Egely nem meri vallalni a kontrollalt kiserletet,
akkor ezt meg a hivoknek sem konnyu megmagyarazni.
Ha vallalja, es leeg, akkor szinten veszit a hitelebol.
Persze nincs ketsegem, hogy valahogy azert ki tudna maszni
a csavabol. A megszallottaknak nagyon csavarosan jar az esze.

Amennyire tudom, Uri Geller egyszer alaposan leegett egy
ellenorzott kiserletnel, ami nagy mertekben csorbitott
a hitelen. Valami hasonlot talan el lehet erni Egelyvel is.

Ettol meg az asztrologia, fold sugarzas, homeopatia stb.
nepszerusege nem fog valtozni. Az emberek vagynak a misztikumra.
Ha elerjuk, hogy a koltsegvetes nem fordit erre nagy
osszegeket, az jo. Ennel sokkal tobbet elerni, egy-egy
sarlatan lejaratasan tul, nem nagyon lehet. Legalabbis
egy demokraciaban.

Udvozlettel,

Toth Gabor