fizinfo - Re: [Fizinfo] Mecenatura

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mecenatura

  • From: HORVATH Zsolt Jozsef <horvzsj AT mfa.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, Tarjan Peter <ptarjan AT pegazus.phys.klte.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mecenatura
  • Date: Fri, 04 Nov 2005 11:33:03 +0100

Kedves Tarjan Peter!
Ugyanebben a cipoben jarunk. Julius vegen adtuk be a palyazatot a
First
Int. Workshop on Semiconductor Nanocrystals SEMINANO2005 rendezvenyre,
melyet szept. 10-12. kozott rendeztunk
117 fo reszvetelevel. A palyazat eredmenyet szept. 10-ig kellett volna
hivatalosan kihirdetni, de meg nem tortent meg. Rakerdeztem az egyik
ugyintezonel, hogy nem azert nem hirdetik-e ki, mert letiltottak a
penzeket. Termeszetesen azt mondta, hogy errol szo sincs. Szerintem
egyertelmû: ebben a naptari evben meg kell csinalnunk az elszamolast.
Januarban majd kegyesen kozlik, hogy mennyi penzt kapnank. Sajnos ebben az
orszagban mindent meg lehet csinalni, olyan, hogy adott szo, vagy sajat
magunk lejaratasa, ismeretlen fogalom. Egyebkent is, ok adnak a penzt.
Tisztelet a kivetelnek.
Udv:
Horvath Zsolt Jozsef

At 14:04 05-11-01 +0100, you wrote:
>*-----------------------------------------------------------------------*
>| E L F T H I R A D O |
>| Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
>|-----------------------------------------------------------------------|
>| A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |
>*-----------------------------------------------------------------------*
>
>*-----------------------------------------------------------------------*
>| A FIZINFO a fizikus informacios rendszer resze |
>| |
> [...]

Zsolt J. Horvath
Hungarian Academy of Sciences,
Research Institute for Technical Physics and Materials Science
Mailing address:
Budapest 114, P.O.Box 49., H-1525 Hungary
Visiting address:
Budapest XII. (Csilleberc), Konkoly Thege Miklos ut 29-33.
Building 18/D, Room 102.
Phone: (36)-(1)-3922683 (or 3922684)
Fax: (36)-(1)-3922235 (or 3922226)
E-mail:
horvzsj AT mfa.kfki.hu

horzsolj AT yahoo.com
Home page: http://www.mfa.kfki.hu/~horvzsj/

PLEASE, SEND YOUR MESSAGE TO BOTH E-MAIL ADDRESSES!

  • [Fizinfo] Mecenatura, Tarjan Peter, 11/01/2005
    • Re: [Fizinfo] Mecenatura, HORVATH Zsolt Jozsef, 11/04/2005